دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

نقد و بررسی «مامان جادوگر من...» در فرهنگسرای فردوس

نقد و بررسی کتاب «مامان جادوگر من با طعم خامه شکلاتی» نوشته مژگان بابامرندی با حضور نویسنده در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

نقد و بررسی «مامان جادوگر من...» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست نقد و بررسی رمان نوجوان «مامان جادوگر من با طعم خامه شکلاتی» نوشته‌ مژگان بابامرندی با حضور نویسنده و جعفر توزنده‌جانی به عنوان منتقد، روز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

کتابخانه فردوس در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، همچنین معرفی و حمایت فرهنگی از نویسندگان و ناشران، با مشارکت انتشارات پی‌نما و حضور جعفر توزنده جانی، نویسنده و منتقد ادبی؛ نشست نقد و بررسی رمان نوجوان «مامان جادوگر من با طعم خامه شکلاتی» اثر مژگان بابامرندی را در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

مژگان بابامرندی، نویسنده داستان در حوزه کودک و نوجوان، متولد تهران و دارای کارشناسی در ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد در ادبیات نمایشی است. اولین داستان او با عنوان مجسمه در سال ۱۳۷۴ در مجله کیهان بچه‌ها به چاپ رسید. اولین کتاب داستان وی نیز با عنوان هدیه‌ای برای نرگس در سال ۱۳۷۵ توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی انتشار یافت. از بابامرندی تاکنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب داستان در حوزه کودک و نوجوان منتشر شده که عناوین برخی از آنها عبارت است از: «پدربزرگ سلام»، «حتی مرد‌ها هم گاهی گریه می‌کنند»،   «فقط بابا می‌تواند مرا از خواب بیدار کند»، «خانم شاعر و آقای بتهوون»، «اسم سرخ‌پوستی من»، «مامانم گم شده است» و «من مادر مادربزرگم بودم». وی همچنین مجموعه داستانی با عنوان «گوینده اخبار سکوت کرده است» در حوزه‌ی بزرگسال دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۴ تماس بگیرید.

نظر شما